everyone is trying to be someone else

Dagarna går jätte snabbt, så snabbt att jag inte hinner med. Idag var jag och anmälde mig till studentskrivningarna, det blir alltså modersmål, finska, biologi och tyska som skall skrivas på våren. Snart inleder vi vår sista period i gymnasiet också!
 
Har hunnit vara på gymmet både måndag och tisdag den här veckan, kul!
Som ni ser på första bilden har jag klippt håret, cirka 5 cm + några slingor och det var verkligen på tiden om man tänker att senast jag var hos frissan var i maj (?!) Tycker endå det ser rätt långt ut, fast vänta bara då det inte är plattat och mitt riktiga hår -> 10 cm kortare.. :)
Sådär annars har det inte hänt speciellt mycket. På mornarna vaknar jag oftast halv 7 tiden fast skolan börjar runt 12 eftersom jag kör A till jobbet, och på måndag tvättade vi några maskiner kläder och jaa.. kan gott säga att ingen av oss har några speciellt goda talanger ang. det här med klädtvättning, mer behöver jag inte avslöja haha.
 
 
Imorgon har jag biologi prov, usch och 8 kap i boken (som jag köpte idag hehe) att ta itu med.
Kommentera inlägget här: