Coolest girl in town

Åh söndag igen då. Har varit på bra humör hela dagen förutom imorse då jag vaknade med grym illamående och tänkte så var även denna söndag förstörd. Men konstigt nog försvann illamåendet sen helt plötsligt och jag kan säga att jag mår riktit bra.  Ätit som bara den har man väl gjort igen hehe.
Det är btw jag på bilden, ingen pojke som de flesta tror. Började just fundera på dagens datum också och herremintid att det redan är den 27nde?! Känns som tiden bara flyger förbi. November om bara ett par dagar. Vad hände förra året i november? Twinsen fyllde 18, drog världens oförglömliga fylla på abi sitzen, firade emmi med överraskningsfest.. helt enkelt fest altså? Utöver dihär så var vi faktist på studiebesök till Novia, skolan jag går på nu och jag minns jag tänkte att oj om jag också skulle få gå här nästa år.
Slut flummat för idag nu. Ska krypa ner brevid mitt egna batteri (aksu altså) och kolla film heela kvällen.
Kommentera inlägget här: