Back to school

Här ligger jag och mobilbloggar typ ett på natten. Dygnsrytmen e ju int riktigt normal ennu som ni märker. Den här tiden borde jag ju ligga å sova för länge sedan.. 
Och så har vi ju som typ hälften av findlands befolkning inlett tipaton tammikuu. Löjligt tyckte ju jag eftersom jag lever med min yolo livsstil - gör vad jag vill när jag vill :) haha! Men det här är ju faktist riktit kul ju. Dessutom har den där jag bor med inlett diet nu så man har väl  inga andra val än att äta sallad och allt annat såntdär som ja int tycker om att äta. Men de e bra å vara nyttig för en gångs skull! Så nu får vi se hur det här kommer gå ( de kommer gå bra förståss )
Dessutom började skolan idag med läkemedelsräkning och injektioner så snart ska vi väl börja ta blodprov på varandra, spännande!
Om jag ska vara riktigt ärlig så var det bara kycklingen som var god.. Annars en fin, nyttig bild :)
Kommentera inlägget här: