the list

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Inledde året på andra sidan jordklotet i thailand, var abiturient, hade penkkis och for på abi kryssning med årskursen, flyttat hemirfrån, jobbade som servitör samt i sportbutik,blev student, åkte massor med båt i vasa skärgård, varit på porijazz, fiskat för första gången i mitt liv, börjat studera (påriktigt), fått vara med på penkkis, varit på mitt livs första konsert.. Plus massa annat som vi int tar och nämner :)

 

Har du några nyårslöften?
- Mitt nyårslöfte får bli att lära mig spara pengar hehe

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nepp

Vilka länder besökte du?
- Thailand, Spanien (kanarieöarna), Sverige

 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
-Oj kommer ihåg 3.6 då jag blev student och de kändes som lyckligaste dagen i mitt liv typ.

 

Största misstaget?
- Finns många men man lär sig av sina misstag.

Bästa köpet?
- Vilken fråga kan inte ens komma på nåt jag köpt? Men jag svarar min Iphone.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och alla gånger jag varit på baren samt resan till kanarieöarna.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Många saker har gjort mig glad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
- Get Lucky-Daft Punk, Undressed-Kim Ceasarion,This is nightlife-.Italobrothers (:D) Alla miley cyrus, david guetta sånger som kommit ut iår och ja i princip alla hundratals som jag har i min spotify lista.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Javet int, har nog hållit mig rätt glad som alltid.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Jag önskar att jag hade sparat mer pengar från sommaren.

Favoritprogram på TV?
- Ser nu inte dirket på något speciellt program men typ suomen kaunein koti haha nånä skämta, men de helt bra :D har sett mer på serier som Lost, Breaking Bad och Pako

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- Jobbade första dagen på sportia och for sedan hem och äta med aksu och min familj.

min födelsedag :)

Har massor massor med bilder från 2013 som man kanske sku kunna visa i ett skilt inlägg? Får fundera på den saken om man har ork och tid att göra det. Annars har 2013 trots allt varit ett riktigt bra år som alltid är varje år unikt med sina positiva/negativa saker. Imorgon är det sista dagen på det här året och sedan kör vi 2014 och får hoppas på ett ennu bättre år får man väl önska sig.
Kommentera inlägget här: