kamala beach

Hej & God Jul alla lite i efterskott.
Kom till Kamala Beach typ fem på kvällen thailändsk tid och jag och emma somnade redan klockan halv 10 efter snabbt ha ätit "julmiddag" (=nudlar/kyckling) Så så pass julig var vår julafton.
Har hunnit vara två hela dagar här och vädret har varit helt super! Lite över 30 grader och SOL, brände mig ju förståss lite första dagen så nu har jag sjukt. 
Maten här är jätte god, och billig ,all god frukt som di har vid frukost buffén, äter fast jag är allergisk :D
Hoppas ni andra har det bra hemma i finland och får äta enmassa julmat. Ska försöka göra flera blogginlägg under resan, men ville bara skriva och berätta att jag lever.
Jag och Emma svettiga just då vi landat i phuket
Fanny:

Ser så härligt ut!! Ha de bäst! :)

Svar: joo, du ska å ha de så bra! ät julmat för mej med :)
Zara None

Kommentera inlägget här: