Dag 3 - 10 sanningar om dig själv

1. Jag är kittlig överallt och det räcker med att man närmar sig mig med handen så börjar jag skrika
2. Jag är expert på att slösa alla pengar genast jag får dem i handen även om jag också kan spara!
3. Hatar att sova själv (somtur har jag sälskap varje natt)
4. Tro det eller ej men jag har läst lång matte under hela åk. 1
5. När jag var liten var jag extremt underviktig och matvägrade så hamnade på sjukhus
6. Jag kan och kommer aldrig kunna bestämma mig för vilken hårfärg jag vill ha ;)
7. Jag äter aldrig nyttigt, äter då jag är hungrig och jag bryr mig inte om vad jag äter
8. Jag har friidrottat hela mitt liv och jag tyckte jätte mycket om det.
9. Fryser hela tiden och har alltid kalla händer
10. Jag har sjukt många allergier, vissa allvarligare än andra.
 
 
 
Kommentera inlägget här: