zara

Jag är just en sån person som får för sig en idé och så känns de som bästa idén ever och sedan vill jag göra/uppfylla det genast. Har tusentals exempel som jag sku kunna räkna upp. Men just från idag då jag mitt iallt i skolan bestämde mig för hårförlängning (haha) bara för att jag såg några bilder på instagram. Satt sedan hela timmen och googlade runt på löshår och allt det där och var nära på att beställa också, hups. Men sedan när jag börjar tänka efter så vad gör jag med löshår när jag redan har så tjockt hår så jag knappt årkar ta hand om det redan. Somtur blev det inget impulsköp av löshår denhär gången. Ska istället boka tid till frissan för att klippa det :D
Blev ett ganska ytligt inlägg, men who cares. Man får väl skriva ett helt inlägg om sitt hår ibland.
Imorgon jobb 10-19, yeah.
 
Rubriken bara för att mitt namn är mycket häftigare med z.
 
 
Kommentera inlägget här: