Helgen

Nu börjar det påriktigt bli sommar hörni! Vilken tur jag hade ledigt idag och imorgon så hoppas hoppas det är fint.
På lördag jobbade jag 10-16 och efter det var vi bjudna till mina föräldrar för lite grillfest/födisfest eftersom jag fyller år snart. Vi firade några dagar på förhand.

Började med en välförtjänt kall öl på terassen i solen så länge vi väntade på att mina gudföräldrar skulle komma.

Sedan grillade vi kött och korv. Så gott att äta grillat igen. Mamma hade lagat en jätte gullig tårta åt mej :)

Jag & Thilda!

Vi två var så trötta så vi somnade redan halv 12 i mitt gamla rum.

Vaknade istället tidigt och började med frukost på terassen.

Resten av dagen har jag solat och blivit underhållen av elis som tycker om att rulla sig i allt smutsigt som tex jord och sand..

Kommentera inlägget här: